نحوه اتصال دستگاه‌های ارتودنسی
نوشته شده توسط : رعنا

دستگاه‌ها بعد از اتمام مشاوره و ترسیم مسیر درمان، توسط متخصص ارتودنسی  به سطح دندان‌ها متصل می‌شود و شما اکنون درمان خود را آغاز می‌کنید و مطابق یک اصطلاح اشتباه و عامیانه، شما اکنون سیم کشی دندان دارید. نگاهی به ویدئوی زیر بی‌اندازید تا متوجه شوید ما چگونه دستگاه‌ها را به سطح دندان‌های شما متصل می‌کنیم.

تنظیمات دستگاه‌ها و جلسات دوره‌ای

بسته به اینکه روش ارتودنسی‌تان از چه نوعی است( ارتودنسی ثابت ،ارتودنسی متحرک و نامرئی و...) ، ما از شما می‌خواهیم که در طول مدت زمان ارتودنسی هر چند هفته یکبار، برای ویزیت دوره‌ای به مطب مراجعه کنید. این مراجعات (و جلسات ویزیت) باید تا پایان دوره درمان، حتما به صورت منظم صورت بگیرد.

طی این جلسات، ما سلامت دهان و دندان شما را چک کرده و دستگاه‌ها را تنظیم می‌کنیم. برای ما بسیار مهم است که این جلسات، مطابق برنامهِ از پیش تعیین شده انجام شود (تا روند منظم شدن دندان‌ها به درستی و در مدت زمان پیش بینی شده انجام شود.)

در این جلسات (که معمولا به فاصله 3 تا 4 هفته یا حتی بیشتر خواهد بود)، به جز تنظیمات دستگاه، آموزش‌های لازم به بیماران ارائه می‌دهیم و به سوالاتشان پاسخ خواهیم داد تا به آن‌ها کمک کنیم طول دوره درمان بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید :

برداشتن دستگاه‌ها و مشاهده نتایج درمان (از بهترین مراحل ارتودنسی دندان)

در جلسه آخر، ما دستگاه‌های ارتودنسی را از روی دندان‌های (منظم شده) شما برمی‌داریم. و برای بار اول، شما را با دندان‌های هماهنگ (و این‌بار بدون بریس یا دستگاه ارتودنسی) روبرو می‌کنیم.

این، زیباترین لحظه در مطب ما است. چون بعد از ماه‌ها صبر و حوصلهِ‌ شما، و با کارهایی که دکتر درویش پور انجام دادند (+ پیگیری‌های پرسنل مطب ما)، اکنون نتایج نهایی حاصل شده.

برای اینکه متوجه شوید چطور دستگاه‌ها را از روی دندان‌هایتان برمی‌داریم، حتما ویدئوی زیر را تا انتها تماشا کنید، تا نتیجه درمان را هم ببینید. در روز آخرِ درمان، دندان‌های شما هم به منظمی دندان‌های این بیمار خواهد بود.

حتما بخوانید : ارتودنسی چه قدر هزینه دارد ؟

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: